უკრაინულენოვან მომხმარებლებთა მხარდაჭერის სპეციალისტი - "სქროლისა" და "ქარის" გუნდში

“სქროლი” არის ქართული სტარტაპი, რომელმაც მიზნად დაისახა ქალაქებში სატრანსპორტო და ეკოლოგიური პრობლემების ინოვაციური მეთოდებით გაუმჯობესება. 

“ქარი” მრავალმიზნობრივი ბრენდია, რომელიც მოიცავს ელექტრო მოპედების / მანქანების / ველოსიპედების საზიარო სერვისს.

"სქროლისა" და "ქარის" გუნდში უკრაინულენოვან მომხმარებლებთა მხარდაჭერის სპეციალისტს ეძებენ.

ირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:

  • მხარდაჭერის სამსახურში დაფიქსირებული მოთხოვნების/ინციდენტების რეგისტრაცია, კონტროლი მის დროულ შესრულებაზე და დახურვა მისი მოგვარების/შესრულების შემდეგ;
  • შესაბამისი რეაგირების მოხდენა ტექნიკურ პრობლემასთან დაკავშირებით;
  • მომხმარებლების პრობლემებზე და სხვა საკითხებზე დროული რეაგირება;
  • შეტყობინებების აღრიცხვა და მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე
  • Android & iOS მოწყობილობების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სასურველია

სამუშაო გრაფიკი: მოქნილი, ჰიბრიდული

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: vacancy@scroll.eco და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება „უკრაინულენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი.”

კომპანიების შესახებ მეტი ინფორმაციისათვის, ეწვიეთ ვებ-გვერდს: www.qari.co; www.scroll.eco 

იხილეთ ორგანიზაციის გვერდი
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image

The webpage is supported by World Vision Georgia within Ukraine Crisis Response Project funded by Aktion Deutschland Hilft (ADH)