მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი - Viber

Viber აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტის პოზიციაზე თბილისში. 

მოვალეობები:

  • სწრაფი და პროფესიონალური ოფლაინ (ელ. ფოსტა, ლაივ ჩატი) პასუხის უზრუნველყოფა მომხმარებლების პრობლემებზე
  • მომხმარებლების კმაყოფილების მაღალი დონის შენარჩუნება
  • მომხმარებლების მიერ მითითებული პრობლემური საკითხების მოკვლევა: შესაბამისი ინფორმაციის შეგროვება, ანალიზი და შიდა დოკუმენტებში დაფიქსირება.
  • ტენდენციების, განმეორებითი საკითხებისა და გადაუდებელი ხარვეზების იდენტიფიცირება და მოხსენება 

მოთხოვნები:

  • პრობლემის გადაჭრის უნარი, ცნობისმოყვარეობა და ადამიანების დახმარების სურვილი
  • ინგლისური და უკრაინული ენების ფლობა მშობლიურ ან პროფესიულ დონეზე
  • უნდა იყოს სმარტფონის ენთუზიაზმით მომხმარებელი (Viber-ის აქტიური მოხმარება – უპირატესობად ჩაითვლება)
  • Microsoft ან Mac OS-ის სისტემებში გარკვეული
  • უნდა ჰქონდეს მზადყოფნა, მონაწილეობა მიიღოს 24/7-ზე ცვალებად სამუშაო გრაფიკში, რაც უპირატესად მოიცავს სამუშაო საათების შემდგომ ცვლებს
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • გუნდური მოთამაშე
  • მომხმარებელთა მხარდაჭერის ან მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად

სრული სამუშაო განაკვეთი. მუშაობა ჰიბრიდულ რეჟიმში (სახლიდან და ოფისიდან).

აპლიკაციის წარდგენა ონლაინ: https://rb.gy/mop0k  

იხილეთ ორგანიზაციის გვერდი
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image
Responsive image

The webpage is supported by World Vision Georgia within Ukraine Crisis Response Project funded by Aktion Deutschland Hilft (ADH)