მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი - Viber
Viber აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტის პოზიციაზე თბილისში.
მოვალეობები:
- სწრაფი და პროფესიონალური ოფლაინ (ელ. ფოსტა, ლაივ ჩატი) პასუხის უზრუნველყოფა მომხმარებლების პრობლემებზე
- მომხმარებლების კმაყოფილების მაღალი დონის შენარჩუნება
- მომხმარებლების მიერ მითითებული პრობლემური საკითხების მოკვლევა: შესაბამისი ინფორმაციის შეგროვება, ანალიზი და შიდა დოკუმენტებში დაფიქსირება.
- ტენდენციების, განმეორებითი საკითხებისა და გადაუდებელი ხარვეზების იდენტიფიცირება და მოხსენება
მოთხოვნები:
- პრობლემის გადაჭრის უნარი, ცნობისმოყვარეობა და ადამიანების დახმარების სურვილი
- ინგლისური და უკრაინული ენების ფლობა მშობლიურ ან პროფესიულ დონეზე
- უნდა იყოს სმარტფონის ენთუზიაზმით მომხმარებელი (Viber-ის აქტიური მოხმარება – უპირატესობად ჩაითვლება)
- Microsoft ან Mac OS-ის სისტემებში გარკვეული
- უნდა ჰქონდეს მზადყოფნა, მონაწილეობა მიიღოს 24/7-ზე ცვალებად სამუშაო გრაფიკში, რაც უპირატესად მოიცავს სამუშაო საათების შემდგომ ცვლებს
- დეტალებზე ორიენტირებული
- გუნდური მოთამაშე
- მომხმარებელთა მხარდაჭერის ან მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
სრული სამუშაო განაკვეთი. მუშაობა ჰიბრიდულ რეჟიმში (სახლიდან და ოფისიდან).
აპლიკაციის წარდგენა ონლაინ: https://rb.gy/mop0k
იხილეთ ორგანიზაციის გვერდი